неділю, 29 листопада 2020 р.

STEM на уроках християнської етики

 STEM-навчання поєднує в собі міждисциплінарний і проектний підхід, основою для якого стає інтеграція природничих наук в технології, інженерну творчість і математику. Дуже важливо навчати науці, технологій, інженерного мистецтва і математики інтегровано, тому що ці сфери тісно взаємопов’язані на практиці в житті. STEM-освіта за допомогою практичних занять демонструє дітям застосування науково-технічних знань у реальному житті. . Уроки STEM також відрізняються активною комунікацією і командною роботою учнів. На стадії обговорення створюється вільна атмосфера для дискусій і висловлювання думок. Коли діти беруть активну участь в процесі, вони добре запам’ятовують урок.

Саме під час вивчення теми "Відповідальність за свої вчинки.Притча про зерно пшениці та кукіль" учні виготовляли колосок пшениці із гофрованого паперу в пам"ять жертв Голодомору 32-33рр.







Немає коментарів:

Дописати коментар